Проведення видаткової накладної

Проведення видаткової накладної є приводом для відвантаження товару покупцеві, тому що при оформленні такого документа здійснюється списання певної суми коштів з балансу складу. При оформленні документа враховується стан балансу клієнта. При недостатності коштів на рахунку проведення накладної можливо тільки в тому випадку, якщо взаємини фірми та клієнта передбачають можливість продажу товару в кредит або з відстрочкою платежу. При традиційному оформленні документів саме в даному випадку і виникали непорозуміння, тому що перед тим, як провести документ, необхідно було подати запит до відповідного підрозділу фірми і отримати інформацію про кредитну історію клієнта і особливості взаємин з підприємством, на що йшло досить багато часу. Тому в більшості випадків проведення видаткової накладної здійснювалося без отримання додаткової інформації, що в подальшому ставало причиною неприємних сюрпризів. На даний момент уникнути помилок в даній області і налагодити роботу підприємства дає можливість система SoftERP, призначена для автоматизації основних бізнес процесів.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!