Підбір товару за характеристиками
Ранжування товарів - це побудова списку продукції за рангом. Ранг товарів визначається відповідно до певними ознаками, які мають впливає значимість. Зазвичай такий підбір здійснюється по ціновій категорії, і товар сортується, починаючи з найнижчої ціни, по її зростанню. Але також можлива сортування і за іншими параметрами. В області інтернет-продажів меблевої продукції сортування предметів інтер'єру можлива також за розмірами, в області продажів електроніки - по класу енергоспоживання і іншим подібним характеристикам. Можливості додаткової сортування забезпечують додаткову зручність при виборі продукції, що і приваблює відвідувачів.
Ранжування товарів за ціною - найпростіший і найпоширеніший варіант сортування. При використанні даної опції на сайті формується список продукції, починаючи з мінімального значення ціни, хоча можна задати умову сортування по спадаючій. Тоді на початку списку виявляться найдорожчі товари.
Згідно зі спостереженнями, можливістю створення списків по зменшенню ціни або по її зростанню користуються майже всі відвідувачі. Навіть покупці, які заходять на сайт з точно сформованої метою - купити певний товар - не упустять можливості переглянути подібного роду продукцію на предмет цін. Це цілком закономірно, адже, як відомо, такого роду цікавість добре активізує купівельну спроможність, і якщо покупець помітив при перегляді варіант, який вважав вигідним, він не упустить можливості придбання.
Для покупців, які тільки визначаються з покупкою, ранжування товарів є незамінним сервісом. Зазвичай покупки відбуваються згідно з визначеними фінансовими можливостями, і набагато простіше орієнтуватися в списку, де товари розташовані по ранжиру, ніж переглядати весь каталог, часом досить великий, в пошуках прийнятної пропозиції.
Тому в переважній більшості інтернет магазинів така можливість як ранжування товарів реалізована в повній мірі як зручний сервіс, що дозволяє швидко і ефективно проводити підбір продукції з яких-небудь ознаками.
Підбір продукції за іншими параметрами
Деякі сайти, які продають великий асортимент товару, можуть мати можливості ранжирування і за іншими параметрами. Наприклад, в інтернет-магазині, що торгує одягом, досить зручна для покупців функція сортування по популярності продукції, за новими надходженнями або за розміром. Такий сервіс істотно спрощує пошук потрібного пропозиції і активізує інтерес покупця до товару, тому що при наявності додаткової можливості підбору продукції набагато більше шансів, що покупцеві на очі попадеться товар, який його зацікавить.
Варто відзначити, що включити в сервіс ресурсу таку функцію, як ранжування товарів, нескладно, якщо справа стосується звичайного способу підбору продукції. У цьому випадку існує можливість використання готових функціональних блоків, які відповідають основним вимогам. Якщо ж необхідно організувати ранжування товарів з яких-небудь іншим параметрам, швидше за все, доведеться використовувати індивідуальні рішення, які будуть в повній мірі відповідати поставленому завданню.
Звертаючись в SoftERP, ви отримуєте можливість вирішити це питання найбільш ефективно. Бажання зробити сайт найбільш зручним для відвідувачів цілком закономірно для кожного власника, наші фахівці зроблять все можливе, щоб повністю задовольнити всі запити замовників, якими складними вони б не були.