Сегментація продукції
Сегменти товарів поділяються за певними ознаками, які є вирішальними для покупців в процесі вибору. Сегментація продукції може бути виконана за різними параметрами, але у всіх випадках в першу чергу враховується цільова аудиторія, а саме - її реакція на певні маркетингові пропозиції. Сегменти товарів формуються за рядом ознак. В одному випадку, це може бути дизайн, в іншому - технічні характеристики, в третьому - економічність, в четвертому - ціна. Кожен сегмент має привабливі сторони для своєї цільової аудиторії і, відповідно, такий підбір продукції дозволяє покупцеві швидко зорієнтуватися в каталозі і здійснити покупку за короткий час. Особливо зручно використовувати сегментування в магазинах одягу, де виконується поділ товарів за ціною, напрямку (класичний одяг, спортивна, молодіжна і т.д.) та іншими критеріями, які є основними для різних цільових аудиторій покупців. На сайті сегменти товарів формуються за допомогою спеціального модуля, впровадження та налаштування якого згідно з індивідуальними вимогами готові виконати фахівці SoftERP, після чого функціональність вашого сайту помітно покращиться.