Сервісні центри
Сервісні центри - це організації, які спеціалізуються на передпродажного, післяпродажному і гарантійному обслуговуванні техніки. Якщо ви купуєте дорогу продукцію, він обов'язково уточнить умови гарантії, і якщо вони його не влаштують, він може запросто відмовитися від покупки і звернутися в інший магазин, де гарантійне обслуговування буде організовано на більш високому рівні. Відповідно, практично кожен магазин має свій сервісний центр, де здійснюється ремонт техніки в разі її виходу з ладу і усунення будь-яких збоїв в її роботі. Але звертатися до сервісних центрів необхідно не тільки при поломки купленого товару. Якщо під час його експлуатації виникають хоч найменші підозри в погіршенні його функціональності, це вже привід звернутися в сервіс для проведення діагностики. Досить часто скоординувати роботу сервісного центру і домогтися його повного взаємодії з іншими підрозділами фірми складно, але не в тому випадку, якщо на підприємстві впроваджена система SoftERP. Саме вона дозволяє оперативно обмінюватися інформацією і отримувати своєчасні звіти про проведену роботу та будь-яких рухах на балансі організацій подібної спрямованості.