Актуальні дані про ціни на товар
Синхронізація вивантаження прайсів на рекламні майданчики необхідна для поновлення цінових позицій продукції в разі їх зміни. Коливання цін постачальників на товар - цілком звичайне явище і також у виробників вартість продукції може істотно змінюватися в залежності від підвищення цін на матеріали, так що при організації інтернет торгівлі досить складно встежити за актуальністю цін при широкій номенклатурі продукції. Спростити це завдання можна за допомогою системи SoftERP, що дозволяє організувати єдину інформаційну базу і автоматизувати ряд бізнес завдань, в тому числі і актуалізацію цінових позицій. Синхронізація вивантаження прайсів на рекламні майданчики спрямована на контроль над ціноутворенням і надання покупцеві завжди вірною інформації про вартість товару на даний момент. Процес синхронізації проходить в автоматичному режимі, що виключає необхідність збільшення штату співробітників для організації оперативного виконання всіх необхідних робіт, пов'язаних з функціонуванням інтернет магазину. Оновлення цінових позицій відбувається відразу ж, як тільки інформація про зміну вартості надходить в загальну базу даних.