Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів автоматизувати є резон через істотної трудомісткості даних завдань і фактичної можливості проводити дані процеси без активної участі співробітників. Дана область функціональності підприємства полягає в ряді послідовних дій, необхідних для відображення у відповідній документації реального стану справ на фірмі, це стосується основних засобів і певних активів. В даний список необхідних дій входить облік надходжень, амортизація, факти модернізації, інвентаризаційний облік, передача активів, списання та інші операції. При використанні системи SoftERP автоматизувати дані процеси не складає труднощів. Такий підхід позитивно відіб'ється на роботі підприємства в цілому і допоможе позбавити співробітників від рутинної роботи. Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів буде проводитися автоматично і в зручному форматі. Реалізована можливість розподілу коштів, нарахованих при амортизації між декількома об'єктами обліку і використання графіків для об'єктів, що мають сезонну залежність. Облік об'єктів, що надійшли в експлуатацію, і їх списання теж автоматизується.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!