Облік розрахунків з контрагентами

Облік розрахунків з контрагентами найзручніше проводити в автоматичному режимі. Але варто зазначити, що він проводиться в залежності від типу взаєморозрахунків, зазначених в раніше складеному договорі. Для того щоб облік проводився оперативно і без помилок, всю інформацію про контрагентів вносять в загальну базу даних. При виконанні даного дії необхідно враховувати, що на одного контрагента може бути укладено кілька типів договорів, за якими системи взаємного розрахунку можуть мати істотну різницю. Автоматичний облік розрахунків з контрагентами можливий тільки при наявності загальної бази даних і впровадження спеціального програмного забезпечення, інтегрованого під індивідуальні особливості роботи підприємства. Можливість досягти мінімальної витрати по часу зі збереженням максимальної точності процесу дає можливість система iShopERP. При використанні даної системи можна проводити облік розрахунків з різним ступенем деталізації, в тому числі і за окремим розрахунковим документом або ж без прив'язки до кожної поставки конкретного контрагента, що робить систему максимально зручною у використанні при традиційній практиці ділових відносин.