Текстовий вміст ресурсів
Можна сказати, що сайт складається з трьох частин. Перша - графічна оболонка, тобто дизайн, друга - функціонал, тобто набір технічних рішень, і третя - контент.
Що являє собою контент для сайту? Дане поняття походить від англійського content, що в перекладі означає «зміст». Відповідно, контентом є будь-який інформаційний вміст сайту. Наявність контенту на сайті необхідно в будь-якому випадку. В першу чергу, цікава інформація приваблює відвідувачів і робить сайт корисним. По-друге, текст містить певну кількість ключових слів, що необхідно для просування сайту в пошукових системах і правильного індексування сторінок ресурсу по певних ключових запитах. Тому до такого питання як контент для сайту варто поставитися з максимальною увагою, адже від якості вмісту буде залежати відвідуваність, і, відповідно, рентабельність ресурсу.
Контент для сайту обов'язково повинен бути унікальним. Статті та опису товарів, скопійовані з інших ресурсів і розміщення в своєму інтернет магазині, не тільки не привернуть покупців, навпаки, такий підхід може призвести до суттєвого зменшення кількості зацікавлених відвідувачів або до штрафних санкцій з боку пошукових систем.
Як часто потрібно міняти контент для сайту
Багато власників ресурсів думають, що, розмістивши тексти один раз, на цьому можна заспокоїтися. Це є основною помилкою, і через деякий час відвідуваність такого ресурсу починає скочуватися до нуля. Справа в тому, що вміст сайту необхідно періодично оновлювати, що сприятиме кращій індексації сторінок, а, відповідно, і більш високої позиції в результатах видачі по певних запитах.
Але зараз сайти переважно створюються «для людей», і контент для сайту потрібен цікавий і інформаційний. Можна спостерігати тенденцію, що навіть суто комерційні ресурси, які виступають в якості торговельних майданчиків в мережі Інтернет, крім стандартного каталогу товарів і сторінок з реквізитами і зворотним зв'язком мають каталоги статей, які містять цікаву тематичну інформацію. Саме такий контент для сайту в більшій мірі приваблює відвідувачів, адже на такому ресурсі можна прочитати не тільки скупі технічні характеристики продукції, але і отримати відомості про її різновидах, новинки на товарному ринку і іншу інформацію по темі. Відповідно, чим більше нових публікацій на сайті, тим більше відвідувачів вони привернуть.
Яким повинен бути контент для сайту
Звичайно ж, відповідним стилем і напрямком ресурсу. Якщо це магазин модного молодіжного одягу, тексти повинні повною мірою передавати настрій і ідею. В даному випадку можливо навіть молодіжний сленг, тому що він не буде виглядати неприродно, а навпаки, навіть пожвавить ресурс і додасть йому своєрідний стиль. Але зі сленгом потрібно не перестаратися. Контент для сайту повинен бути зрозумілий основній масі відвідувачів, і різні молодіжні слівця можуть бути присутніми в тексті в обмеженій кількості.
Якщо ж це ресурс, який займається продажем устаткування або чого-небудь іншого, тут доречний буде діловий стиль, який ємко і ненав'язливо відобразить всі переваги продукції в зрозумілих і гармонійних текстах. Так що, замовляючи контент для сайту, варто визначитися спочатку в стилістичному напрямку, а тому формувати технічне завдання, в якому будуть вказані всі необхідні вимоги.
Існують певні обмеження за розміром текстового вмісту. Описи до товарів, наприклад, повинні бути досить короткими, але, тим не менш, вміщати в себе всю необхідну інформацію, рекламну складову і достатню кількість ключових слів. Багато власників ресурсів думають, що, чим більше ключових слів, тим краще. В результаті таких переконань з'являються сайти, на яких розміщуються просто величезні тексти, перенасичені ключовими словами, які навіть при наявності корисної інформації виявляються не тільки абсолютно не цікавими покупцеві, а й просто його відштовхують. Чи варто говорити, що такий контент для сайту сприймається пошуковими системами як спам, що призводить до подальшого бану.
Не варто забувати і про такий аспект як грамотність. Звичайно, від помилок ніхто не застрахований, але в текстових редакторах, які використовуються для написання статей, існує сервіс перевірки на помилки, і хороший фахівець не полінується їм скористатися, щоб переконатися в абсолютній правильності написаного.
Грамотний контент для сайту сприяє створенню правильного іміджу і гарного враження, а тексти, що рябіють помилками і нісенітницями, наштовхують на думку про халатне ставлення до сайту і іміджу фірми.
Як сприяє контент для сайту в просуванні ресурсу
Як вже говорилося вище, контент для сайту повинен містити певну кількість ключових слів. При перевірці сторінок дані ключові слова індексуються пошуковою системою, після чого сайт включається в перелік ресурсів, які видаються в результаті певних запитів.
Але знову ж таки, необхідно знати міру. У текстовому вмісті повинні оптимальним чином і в потрібних пропорціях поєднуватися інформаційна складова і обов'язкові ключові слова, які гармонійно і ненав'язливо вписуються в текст.
Контент для сайту як інструмент продажів
Не варто недооцінювати можливості друкованого слова. На сьогоднішній день хороші рекламні тексти можуть бути так само переконливі, як і слова професійного менеджера з продажу, який може реалізувати що завгодно і в найкоротші терміни. Статті і тексти для сайту повинні мати той же ефект. Крім інформаційного вмісту, вони повинні спонукати споживача до придбання товарів і зацікавлювати. Тому контент для сайту можна сміливо назвати інструментом інтернет маркетингу. Хороший текст може не тільки надати покупцеві потрібну інформацію, а й активізувати купівельну спроможність, сприяючи, таким чином, продажу продукції.
Як можна переконатися, хороший контент для сайту, який відповідає всім основним вимогам, написати досить складно. Звичайна людина, навіть досконало володіє літературним викладом, обов'язково упустить будь-яку складову, і в результаті текст втратить свою ефективність в одній з позицій, за якими він повинен давати тільки стовідсоткові результати.
Тому власники ресурсів, які очікують максимальної результативності, вважають за краще замовляти контент для сайту у фахівців, і в цьому вони абсолютно праві. Тільки фахівець має можливість скласти текст, який буде повністю відповідати всім необхідним вимогам.
Фахівці компанії SoftERP в повній мірі вивчили особливості складання текстів для ресурсів різного напрямку, і тому контент, розміщений на сайтах, які обслуговуються нашою фірмою, відповідає всім правилам і критеріям. Такий контент для сайту можна назвати оптимальним у всіх відносинах, тому що він включає в себе всі складові, необхідні для успішного позиціонування ресурсу в мережі Інтернет.