Сall-центр
Сall-центр є центром обслуговування телефонних дзвінків. Така організація є централізовану систему зі збору та обробки інформації, яка надходить за допомогою телефонних повідомлень. Обслуговування таких дзвінків дозволяє створити інформаційну зв'язок між продавцем і покупцем, що направлено на ефективну підтримку продукту, бренду або послуги. Крім цього, за допомогою центру з обробки дзвінків можна здійснювати управління кореспонденцією, як в традиційному, так і в електронному вигляді. Центри з обробки дзвінків можуть бути як незалежними, так і входять до складу корпоративної інформаційної мережі. Зазвичай при створенні корпоративних центрів обслуговування використовуються сучасні програмні рішення, що дозволяють організувати оперативний обмін інформацією. Як відомо, оператори таких організацій повинні оперативно реагувати на запити клієнтів, а для цього необхідно отримувати інформацію, що стосується певного товару або послуги в режимі реального часу. Тобто, для того, щоб організувати оптимально працює сall-центр, необхідно об'єднати всі підрозділи фірми в єдине ціле і організувати спільну базу даних, з якої інформація в електронному вигляді буде надходити в центр обробки телефонних дзвінків.
Інформацію, що надходить в сall-центр, можна розділити на вхідну і вихідну. Вхідна інформація - це звернення клієнтів для здійснення консультації або вирішення проблем, пов'язаних з продукцією або послугою. Більшість компаній з найрізноманітніших напрямків вважають за краще мати такі центри обробки інформації, і це цілком природно. Адже вони можуть налагодити відмінна взаємодія з уже наявними і потенційними покупцями. Тому що сучасний покупець як не можна більш цінує уважне ставлення до його проблем. Саме ставлення до покупця і формує імідж фірми, і цілком закономірно те, що підприємство, що повністю задовольняє інформаційну потребу клієнтів, буде користуватися у них популярністю.
Вихідна інформація - це звернення операторів до клієнтів з приводу вирішення їхніх проблем або ж з метою здійснення продажу.
Сall-центр є сполучною ланкою між покупцем і виробником, і гарантією його чіткої роботи виступає сучасний програмний продукт, система SoftERP, за допомогою якої налагоджується оперативний обмін інформацією.